můj slib

Udělám něco, nevím co, nějak nevím jak - ale udělám to. Blog je místo, kde můžeme "na šedém - neutrálním podkladu - psát své příběhy, které mohou inspirovat a upozorňovat na dobré i špatné. Chceme se domů "vracet živí".
sponzor tohoto projektu je: gro s.r.o. vzdělávací agentura

čtvrtek 25. září 2008

Nahození panákem (GS 1200 zadní pneu)


Tak jsem se pustil do "takového domácího přezouvání" BMW GS 1200. Pojal jsem to jako trénink pro 50/50 Way there and back. No byla to fuška, ale nahodit zadní gumu na ráfek to byla sranda.
Pokoušel jsem se o to zoufale asi tři hodiny - nic.
Pak jsem na serveru bmwgs získal potřebnou inspiraci - nahození gumy panákem benzínu :o)
Moc se mi ten nápad líbil - geniální můžeš úpoužít vždycky - ale všichni jen popisovali, ale jak je to ve skutečnosti - Funguje? nebo je to chyták jako gumový nejty?
Funguje - tady je důkaz

Žádné komentáře: